בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

קנאביס ומדיטציה, איך זה עובד?

קנאביס ומדיטציה, איך זה עובד?

קנאביס ומדיטציה, איך זה עובד?

מאמריםקנאביס 101

מדיטציה הייתה חלק מהציוויליזציה האנושית במשך אלפי שנים, אך בימינו המודרנית היא נראית שמורה לאלו הרוחניים בעינינו. עם זאת, מדיטציה טובה לנפש, לגוף ולנשמה, ולפי אנשי מקצוע שונים בתחום הבריאות, יש לתרגל אותה באופן קבוע כדי להפחית מתח ולשפר את הבריאות הכללית. ולפי ההיסטוריה, אפשר לתרגל אותו גם לצד בן לוויה מוכר יותר – קנאביס

קנאביס שימש בתרבויות ודתות עתיקות למטרות מדיטציה ויוגה במשך שנים רבות. בבודהיזם הטנטרי קנאביס עדיין ממלא תפקיד משמעותי בטקסים מדיטטיביים כדי להקל על מדיטציה עמוקה והגברת המודעות. כשלעצמם, גם למדיטציה וגם לקנאביס יש השפעות דומות. כאשר הם ביחד, המדיטציה גוברת. שילוב של מדיטציה עם קנאביס יש כמה יתרונות – וזה די קל לביצוע.

תמונה מדיטציה 1

קנאביס משפיע על כולם בצורה שונה, וניסיון לעשות מדיטציה תחת השפעת הקנאביס עשוי לחשוף כיצד הוא באמת משפיע עליך. עבור חלק ממהאנשים, מוח פעיל יתר על המידה עשוי להעלות מחשבות ואקסטרה יצירתיות, אשר נוגדים את מטרת המדיטציה – הרגעת המוח. אם פונים אליו בצורה נכונה, ניתן להשתמש בקנאביס כדי לעזור בכך. צריכת זן אינדיקה מרגיע יכול להפחית את הסחות הדעת ולהקל על הריכוז. הדואליות של הרמת הנפש והרפיית הגוף המלאה היא שילוב אידיאלי למדיטציה יעילה. 

תמונה מדיטציה 3

אז איך עושים את זה? באופן אידיאלי עדיף לצרוך את הקנאביס (בצורת הצריכה המועדפת כמו עישון/אידוי/שמן) באותה תנוחה של תנוחת המדיטציה כדי שיהיה אפשר להיכנס למדיטציה עם תחילת ההשפעה. יש להתמקד בנשימה – זה יכול להיות מאתגר אם רק מתחילים את שגרת מדיטציה, מכיוון שמגלים עד כמה המוח תמיד פועל ברקע. כדי להילחם בהסחות הדעת, אפשר להתייחס ולשים לב לכל שאיפה ונשיפה (על ידי חזרה על המילים “שאיפה” ו”נשיפה”). יש לאפשר למחשבות הצפות לבוא וללכת עם הכרה פשוטה ולהמשיך להתמקד בנשימה במשך מספר דקות, או ככל שיהיה נוח. עדיף לעשות מדיטציה כל יום עם מטרה בראש, בין אם זה כדי להרגיש קל יותר, רגוע יותר או לפתח מיקוד חד כתער וחוסן נפשי. ככל שמתאמנים יותר כך זה נהיה קל יותר ומרוויחים יותר יתרונות. 

תמונה מדיטציה 2

כמה דוגמאות לזני אינדיקה חדשים כרגע בבתי המרקחת השונים:

פלוטו Pluto

תפרחת פלוטו

T20/C4, אצווה 24.5%, מחיר 279 ₪, יוניבו

מצאו את פלוטו בבתי המרקחת ברחבי הארץ

סנואו דום Snow Dome

תפרחת סנואו דום

T20/C4, אצווה 19%, מחיר 269 ₪, קנטק

מצאו את סנואו דום בבתי המרקחת ברחבי הארץ

צ’רי פאנץ’ Cherry Punch

תפרחת צ'רי פאנץ'

T20/C4, אצווה 23%, מחיר 349 ₪, IMC

מצאו את צ’רי פאנץ’ בבתי המרקחת ברחבי הארץ

מיריקל אליין קוקיז MAC

תפרחת מיריקל אליין קוקיז

T20/C4, אצווה 24.1%, מחיר 329 ₪, קנדוק

מצאו את מיריקל אליין קוקיז בבתי המרקחת ברחבי הארץ

ג’י אם או קוקיז GMO Cookies

תפרחת ג'י אם או קוקיז

T20/C4, אצווה 24.3%, מחיר 329 ₪, קנדוק

מצאו את ג’י אם או קוקיז בבתי המרקחת ברחבי הארץ

בלאק צ’רי פאנץ’ Black Cherry Punch

תפרחת בלאק צ'רי פאנץ'

T20/C4, אצווה 23.5%, מחיר 329 ₪, קנדוק

מצאו את בלאק צ’רי פאנץ’ בבתי המרקחת ברחבי הארץ

מטאגו Mattego

תפרחת מטאגו

T20/C4, אצווה 23%, מחיר 259 ₪, קנטק

מצאו את מטאגו בבתי המרקחת ברחבי הארץ

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

כאנביס

מאמרי כאנביס

מדיטציה

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.