בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

כיצד ניתן לקבל אישור קנאביס רפואי?

כיצד ניתן לקבל אישור קנאביס רפואי?

כיצד ניתן לקבל אישור קנאביס רפואי?

כאנביסמאמרים

החל ממרץ 2013 ניתן לקבל רישיון קנאביס רפואי בישראל עבור התוויות ומצבים רפואיים שונים. 
יחידת הקנאביס הרפואי, היק”ר בקיצור, של משרד הבריאות, הגדיר נוהל הנקרא נוהל 106 המסדיר ומתאר את נושא הקנאביס הרפואי בישראל ומפרט כיצד ומי זכאי לקבל אישור קנאביס בישראל. כמו כן קבע משרד הבריאות רשימה של רופאים מורשים לניפוק רישיון ומרשם קנאביס על פי הנחיות משרד הבריאות והיחידה לקנאביס רפואי (היק״ר). כיום, כאשר מספר המטופלים בקנאביס רפואי בישראל חצה כבר את ה-110,000 איש, בקצב גדילה ממוצע של כ-3% בחודש, ומספר הרופאים המורשים לתת אישור קנאביס רפואי רק הולך וקטן ולאור הנחיות משרד הבריאות לאפשר אישור קנאביס רק במסגרת הרפואה הציבורית בעלות של עד 280 ש״ח. הלכה למעשה מספר הרופאים בפועל המאפשרים רישיון קנאביס מצטמצם מיום ליום ומטופלים רבים הזקוקים לחידוש רישיון, שינוי מינון או הגדלת כמות הקנאביס שלהם נשארים ללא מענה ונאלצים להמתין זמן רב או לשלם סכומי כסף נכבדים עבור שירותים מסוג זה.

תמונה רישיון
רישיון קנאביס רפואי

אישור קנאביס רפואי בישראל?

משרד הבריאות קבע מספר התוויות רפואיות אשר אלו שסובלים מהם רשאים לקבל רישיון קנאביס רפואי בישראל. רשימת ההתוויות המעודכנת והתנאים לקבלת קנאביס רפואי עשויים להשתנות מעת לעת על ידי משרד הבריאות. בין ההתוויות הרפואיות השונות המאפשרות אישור קנאביס רפואי ניתן למצוא: אונקולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, כאב, מחלות זיהומיות, נוירולוגיה, טרשת נפוצה, פרקינסון, תסמונת טורט, אפילפסיה, אפילפסיה ילדים, פסיכיאטריה, הספקטרום האוטיסטי, טיפול פליאטיבי ואישורים חריגים. 

כדי לקצר זמן המתנה מיותר בחיפוש אחר רופאים מורשים לניפוק רישיון קנאביס, להלן כל הרופאים המורשים לתת אישור קנאביס רפואי על פי היק״ר (לחצו כאן). יש לקבוע תור אצל אחד הרופאים המתמחים בהתוויה הרפואית שלכם ולהגיע עם כמה שיותר סימוכין ומסמכים. 

תמונה נוהל 106
נוהל 106

רשימה מעודכנת של התוויות רפואיות למתן רישיון קנאביס רפואי

רישיון קנאביס רפואי – התוויה אונקולוגית

  • מטופל אונקולוגי רשאי לקבל אישור קנאביס רפואי במהלך טיפול כימותרפי וגם לאחר חצי שנה מסיום הטיפול לצורך הקלה בבחילות, הקאות וכאבים ללא קשר לטיפולים מקובלים אחרים. אישור הקנאביס הראשון בדרך כלל ניתן לאחר לחצי שנה ובמידה והרופא המטפל מאשר ניתן להמשיך את הטיפול ולחדש את רישיון הקנאביס לאחר חצי שנה שוב. 
  • מטופל הנמצא בשלב גרורתי וסובל מכאבים בעקבות מחלת הסרטן רשאי לקבל אישור קנאביס בנוסף לכל אפשרויות הטיפול המקובלות, לאחר מכן ניתן להמשיך את הטיפול בקנאביס לצורך טיפול בכאב.
תמונה אונקולוגיה

רישיון קנאביס רפואי – התוויה גסטרואנטרולוגיה

סיבות לסירוב אישור קנאביס – טרם הגשת המלצה ובקשה לאישור שימוש בקנאביס על הרופא הממליץ לשלול קיומן של התוויות נגד יחסיות למתן קנאביס: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות או שימוש לרעה בסמים, היריון והנקה.

תמונה מחלות מעיים
מחלות מעיים דלקתיות וקנאביס רפואי

רישיון קנאביס רפואי – התוויה כאב

עבור מטופלים הסובלים מכאב נוירופטי ממקור אורגני ברור, קבלת רישיון לקנאביס רפואי תינתן רק לאחר טיפול במרפאת כאב במשך תקופה של שנה לפחות לפני הגשת הבקשה ולאחר מיצוי אפשרויות טיפול מקובלות ובהמלצת מרפאת הכאב. 

סיבות לסירוב אישור קנאביס – טרם הגשת הבקשה לאישור קנאביס עבור התוויה של כאב, יש לשלול התוויות נגד למתן קנאביס כגון: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות ושימוש לרעה בסמים, הריון והנקה.

תמונה כאב

רישיון קנאביס רפואי – התוויה מחלות זיהומיות

למטופלים המאובחנים בכשל חיסוני, כנשאי איידס AIDS ,לאחר מיצוי טיפול תרופתי מקובל, אשר סובלים מירידה קיצונית במשקל – מעל %10 אובדן של משקל גוף, לצורך שיפור תאבון או לצורך הקלה בהקאות ותסמיני מערכת העיכול.

רישיון קנאביס רפואי – התוויה נוירולוגיה

טרשת נפוצה

קנאביס רפואי לסובלים מטרשת נפוצה ניתן למטופלים המאובחנים בטרשת נפוצה (Sclerosis Multiple) אשר לא הגיבו לטיפול מקובל.

סיבות לסירוב אישור קנאביס – על הרופא הממליץ לשלול התוויות נגד למתן קנאביס כגון: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות או שימוש לרעה בסמים, היריון והנקה.

טרשת נפוצה תמונה מאתר שיפקה מגזין בריאות
טרשת נפוצה תמונה מאתר שיפקה מגזין בריאות

פרקינסון

סיבות לסירוב אישור קנאביס – טרם הגשת המלצה ובקשה לאישור שימוש בקנאביס על הרופא הממליץ לשלול התוויות נגד למתן קנאביס: כגון: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות ושימוש לרעה בסמים, הריון והנקה.

תסמונת טורט

סיבות לסירוב אישור קנאביס – על הרופא לשלול התוויות רפואיות עשויות לגרום להשפעה הפוכה למתן קנאביס: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות ושימוש לרעה בסמים, הריון והנקה.

אפילפסיה

​​מטופלים מאובחנים כחולי אפילפסיה לפחות שנתיים הסובלים מהפרעה תפקודית משמעותית, המגבילה באופן ניכר בחיי היום יום. בנוסף:

סיבות לסירוב אישור קנאביס – טרם הגשת המלצה ובקשה לאישור שימוש בקנאביס על הרופא הממליץ לשלול קיומן של התוויות נגד יחסיות למתן קנאביס: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות או שימוש לרעה בסמים, היריון והנקה.

קולות מכאן אפילפסיה
קולות מכאן אפילפסיה

רישיון קנאביס רפואי – התוויה גריאטריה

מטופלים גריאטרים במוסדות סיעודיים או ביחידות לטיפול בית, וכן עבור מטופלים המרותקים לביתם, תינתן ההמלצה על פי לטיפול בקנאביס רפואי ע”י רופא מומחה בגריאטריה, פסיכוגריאטריה ו/או ברפואה פליאטיבית. רופאים המועסקים ביחידות לטיפול בית של קופות החולים יוכלו להגיש המלצה בצירוף חתימת מנהל היחידה או מנהל מערך לטיפול בית. 

המרכז הרפואי השיקומי גריאטרי בית רבקה מציע אפשרות פשוטה לקבלת רישיון קנאביס רפואי וחידוש רישיונות קנאביס לגילי 65 ומעלה. השירות ניתן לכל חברי קופות החולים – כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת.עלות הביקור בהתאם לתעריפי משרד הבריאות להנפקת רישיון, לחידוש והארכה, לזכאים בלבד.

סיבות לסירוב אישור קנאביס – טרם הגשת הבקשה לאישוור קנאביס יש לשלול התוויות נגד למתן קנאביס כגון: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות ושימוש לרעה בסמים, הריון והנקה.

תמונה גריאטריה

רישיון קנאביס רפואי – התוויה דמנציה

למטופלים המאובחנים הסובלים מדמנציה המלווה בהפרעות התנהגות ניתן לקבל רישיון רפואי בתנאים הבאים:

  • אבחון ע”י רופא מומחה באחד המקצועות הבאים: נוירולוגיה, פסיכיאטריה או גריאטריה. 
  • המטופל נמצא במעקב רציף ע”י רופא מטפל וקיים תיעוד על תלונות חוזרות בנושא הפרעות התנהגות שאינן מגיבות לטיפול ולאחר מיצוי טיפול תרופתי וסביבתי מקובל. 
  • בוצע בירור טרם ההמלצה לטיפול בקנביס, במטרה לאבחן מצבים רפואיים שעשויים להתבטא בהפרעות התנהגות המגיבות לטיפול כגון: מצבים טוקסיים, מטבוליים, זיהומיים, דלקתיים, מחלות נוירולוגיות חדות-אקוטיות וכד’ . 
  • למטופלים הסובלים מאי ספיקת לב קשה IV-NYHA יש לצרף הערכה מקרדיולוג ולפיה אין לו התנגדות למתן טיפול בקנביס.
  • למטופלים הסובלים או סבלו בעבר ממחלה מהספקטרום הפסיכוטי או מהפרעת שימוש בחומרים תרופות מרשם, סמים או אלכוהול, ש לצרף הערכה מפסיכיאטר ולפיה אין לו התנגדות למתן טיפול בקנביס.

רישיון קנאביס רפואי – התוויה פוסט טראומה (PTSD)

מטופלים מעל גיל 18 המאובחנים בפוסט טראומה (PTSD) ועונים לקריטריונים הבאים יכולים לקבל אישור לטיפול בקנאביס רפואי מטעם משרד הבריאות:

  • הפרעת פוסט טראומה בדרגת חומרה בינונית ומעלה ומאופיינת במצוקה נפשית רבה.
  • שני ניסיונות של טיפול תרופתי מקובל; כל פעם לפרק זמן לפחות לחודשיים
  • שתי פגישות עם פסיכולוג או פסיכיאטר
  • הבקשה תוגש בנספח מיוחד מאתר משרד הבריאות – להלן לינק להורדת המסמך

כמו כן נדרש: 

  • תיעוד מפורט של הטיפולים הנ”ל. 
  • הצהרת הפסיכיאטר המומחה הממליץ, המאשר כי הסביר לחולה את סיכוני הטיפול
  • התחייבות הפסיכיאטר המומחה הממליץ להמשיך במעקב הרפואי בכל משך תקופת הרישיון
אננדמיד ופוסט טראומה
אננדמיד ופוסט טראומה

רישיון קנאביס רפואי – התוויה הפרעות התנהגות הקשורות לרצף האוטיסטי

למטופלים מעל גיל 5 המאובחנים עם הפרעה ברצף האוטיסטי על סמך 5-DSM ואשר צרפו תיעוד המוכיח שהאבחון עומד באמות המידה לאבחון אוטיזם, והעומדים בכל הקריטריונים הבאים במצטבר: 

  • סובלים מהפרעות התנהגות בדרגה 5 לפחות על פי S-CGI ,או הפרעת התנהגות בדרגת חומרה מקבילה על פי סקאלה מקצועית תקפה מקובלת אחרת, שנמשכת מעל שישה חודשים ואשר כוללת באופן יומי ורגיל: אי שקט קשה מאוד, אירועי בכי או צרחות יומיים לפרקי זמן ארוכים (30 דקות), שאלות חוזרות מלוות בחרדה קשה וכדומה או מטופלים שלפחות פעם בשבוע פוגעים בעצמם או באחרים או שוברים חפצים, באופן הדורש ריסון פיזי והתפרצויות נמשכות יותר מעשר דקות, או מטופלים שלפחות אחת לחודש פוגעים פיזית בעצמם ו/ או באחרים באופן שגורם נזק ממשי עד כדי צורך בקבלת טיפול רפואי ו/או מסכן חיים באופן ברור. 
  • לאחר כישלון טיפול משולב התנהגותי ותרופתי הולם, משמעותו: טיפול בשתי תרופות נוגדות פסיכוזה המאושרות לטיפול בהתוויה זו. כישלון טיפולי יחשב שגם תחת הטיפול התרופתי עדיין מתקיים הקריטריון של סעיף א’ או מצב שבו תופעות הלוואי מהתרופות מהוות סיכון ופגיעה משמעותית במטופל, כולל: הופעה או החמרה של פרכוסים, פגיעה בספירות דם, עליה משמעותית ולא מבוקרת במשקל, עדות להופעה של תסמונת מטבולית או הופעה של תסמונת אקסטרה פירמידלית. הכישלון מחייב הסבר רפואי מנומק ותיעוד מפורט של הטיפולים. 
  • ההמלצה תינתן ע”י רופא מומחה בנוירולוגית ילדים והתפתחות הילד או ע”י פסיכיאטר מומחה בפסיכיאטרית ילד ומתבגר, בצירוף הצהרת המומחה כי הסביר לחולה או לאפוטרופוס שלו את סיכוני הטיפול ובכלל זה הסיכון לפגיעה והחרפת המצב הקיים ובצירוף: 
    • א. דו”ח תפקודי מהמסגרת החינוכית בה שוהה המטופל 
    • ב. מכתב מרופא הילדים המטפל
    • ג. דו”ח ניפוק תרופות ממוחשב מקופת החולים
    • ד. הבקשה להתחלת טיפול הוגשה טרם הגיע המטופל לגיל 21 ,או במקרה של טיפול המשך, הטיפול התחיל לפני גיל זה. 
  • מטופל המוכר בביטוח הלאומי כמאובחן על הספקטרום האוטיסטי או מטופל שקיבל טיפול בריאותי מקדם טב”ם, במימון משרד הבריאות במעון יום שיקומי או בגן טיפולי, או מטופל המקבל שירותים יעודיים לאנשים עם אוטיזם ממשרד הרווחה, רשאי להציג אישור על כך כחלופה לצרוף תיעוד המוכיח שהאבחון עומד באמות המידה לאבחון אוטיזם. תיעוד בדבר האבחון יצורף פעם אחת בלבד ואין צורך להציגו בכל בקשת חידוש, ככל שתהיה.
  • הטיפול יינתן אך ורק במיצוי קנאביס עתיר CBD, מהקטגוריות: “שמן קנביס רפואי CBD T1/C28” או: “שמן קנביס רפואי CBD T0/C24” או: “שמן קנביס רפואי T1/C20” בלבד.
קנאביס ואוטיזם
קנאביס ואוטיזם

רישיון קנאביס רפואי – התוויה מקרים חריגים

הגשת בקשת רישיון לקנאביס רפואי במקרים חריגים אשר אינם בהתוויות משרד הבריאות:רופאים מומחים, ניתן להגיש בקשה לקבלת היתר לשימוש בקנביס למטופלים שמצבם או מחלתם אינה בין ההתוויות שפורטו בנוהל 106 (כאב, אפילפסיה, פרקינסון, תסמונת טורט,PTSD , מחלות מעי דלקתית קוליטיס קרוהן, מחלות זיהומיות, פליאטיבי) ידונו לאחר שרופא ממליץ ינמק במכתב מצורף בצורה מפורטת ובצירוף אסמכתאות רפואיות מקובלות, את הבסיס לסברה כי השימוש בקנביס עשוי לסייע למטופל.

כמו כן על הרופא הפונה לפרט בבקשה פרמטרים וכלי מעקב להערכת יעילות הטיפול לכשיאושר להתחייב לביצוע המעקב בפועל אם הבקשה תאושר.

סיבות לסירוב אישור קנאביס – טרם הגשת הבקשה לאישוור קנאביס עבור התוויה של כאב, יש לשלול התוויות נגד למתן קנאביס כגון: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות ושימוש לרעה בסמים, הריון והנקה.

רישיון קנאביס רפואי – התוויה טיפול פליאטיבי (חולים סופניים)

בתחום הטיפול הפליאטיבי – למטופלים סופניים להם תוחלת חיים מוערכת של עד חצי שנה.

גופים המסייעים בניפוק אישור קנאביס רפואי

אם זה מרגיש לכם יותר מדי, קשה לכם עם הבירוקרטיה הקשוחה והתהליך מול משרד הבריאות מוציא לכם עשן מהאוזניים, ישנם לא מעט גופים המציעים עזרה בקבלת רישיון לקנאביס רפואי אך יש לבדוק קודם לכן את התנאים המקדימים והאם אתם עומדים בהם. שימו לב כי מחיר העזרה בבירוקרטיה שונה ממקום למקום וגם השירות אותו מציעים. לפעמים נדרשת פגישה עם רופא מוסמך לטיפול בקנאביס רפואי, הדרכה אישית ועוד. במידה ואתם עומדים בתנאי הסף של משרד הבריאות לקבלת רישיון לקנאביס רפואי. ניתן להיעזר באותם שירותים להוצאה של רישיון לקנאביס רפואי. במידה ואינכם עומדים בתנאים לקבלת קנאביס רפואי אתם מוזמנים לנסות את אחד הגופים הנ״ל העשוי לסייע לכם יכול להיות שהסיבה לאי עמידה בתנאים לקבלת קנאביס רפואי הם קשורים למסמכים שהגשתם.

דוגמאות למרכזים המסייעים בהוצאת רישיון קנאביס רפואי:

עמותת מעל”ה – מרכז עוז להחלמה ושיקום

עמותת מעל”ה קמה להנצחתו של החלל עוז מנדלוביץ שנפל במלחמת צוק איתן כדי לספק הכוונה הדרכה התאמה ושיקום לחולים באמצעות קנאביס רפואי. העמותה מספקת שירותים לקהילה וקבלת מידע בפיקוח רפואי מלא ועל ידי צוות שעבר הכשרה מקצועית רלוונטית, באמצעות רשת מרפאות במוקדים שונים בארץ.

לוגו עמותת מעלה
לאתר עמותת מעל”ה לחצו כאן

אבישר מרכז לבריאות ולרפואה

מרכז אבישר, אשר הוקם ע”י אירית אבישר, קם במטרה לספק בית סמכותי ומקצועי, המאחד את כל השירותים והטיפולים בנושא הקנאביס הרפואי בישראל. במרכז תמצאו צוות המקצועי ובעל ניסיון רב בתחומי הרפואה והקנאביס, החל מאחיות קנאביס מוסמכות, רופאים מומחים, יועצי טיפול ועוד. למרכז אבישר מרפאות בפריסה ארצית, מצפון ועד דרום. בעלת המרכז אירית אבישר היא אחות מוסמכת בעלת ותק של 27 שנים כאחות במגוון תחומים ביניהם טיפול נמרץ פגים, רכזת סכרת ויתר לחץ דם,  מחלות עור, מחלות אוטואימוניות, נוירולוגיה, איידס ומכון הלב. יזמה ופיתחה תכנית לימודים לאחיות כיועצות לטיפול בקנאביס רפואי.

לוגו מרכז אבישר
לאתר מרכז אבישר לחצו כאן

לאחר שקיבלתם את אישור הקנאביס הרפואי, מזמינים אתכם לקרוא את המדריך למטופל המתחיל.
בנוסף מוזמנים לכאנביס לחיפוש זנים, הזמנות ומשלוחים.

cannbis.co.il
cannbis.co.il

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

אישור קנאביס רפואי

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרים

מטופלי קנאביס רפואי

משה"ב

קנאביס 101

קנאביס רפואי

רישון קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.